-
§ 1. ზოგადი ინფორმაციები
- აღნიშნული მოხმარების წესები და პირობები განსაზღვრავს პორტალ www.eSky.ge -ის სერვისების „ჯავშნის სისტემის“ მოხმარების წესებს აგრეთვე სატელეფონო მომსახურების ცენტრის ფარგლებში, მათ შორის შემდეგი სერვისების ჯავშნებს და შესყიდვებს: ავიაბილეთები, მოგზაურთა დაზღვევა, სასტუმროების სერვისები, ტურისტული პაკეტები, ჩარტერული ფრენები, სარკინიგზო ბილეთები და სხვა სერვისები, შემოთავაზებული იმ პირების მიერ, რომელთათვისაც eSky უზრუნველყოფს სარეკლამო სივრცეს, აგრეთვე მომხმარებლებამდე იმ ინფორმაციის მიწოდებას, რომლებიც მორგებულია მათ ადგილმდებარეობაზე, განსაზღვრული გეოლოკაციის საშუალებით.
- ჯავშნის სისტემის ადმინისტრატორია სს eSky.pl სათაოოფისით კატოვიცეში (40-265), Murckowska ქ. 14A, დარეგისტრირებული კომპანიების რეესტრში, რომელსაც ახდენს რეგიონული სასამართლო კატოვიცე-აღმოსავლეთი კატოვიცეში, ქვეყნის სასამართლო რეესტრის VIII ეკონომიკური განყოფილება ნომრით KRS 0000383663, NIP: 948-19-87-199, REGON 670140736, სააქციო კაპიტალით 1 019 525.60 PLN ზლოტი გადახდილი მთლიანად, საქონლისა და სერვისების გადასახადების გადამხდელი, შემდგომში წოდებული როგორც eSky.
- ჯავშნის სისტემისა და სატელეფონო მომსახურების ცენტრის, რომლის საკონტაქტო ტელეფონის ნომრები მითითებულ იქნა ვებგვერდზე www.eSky.ge, გამოყენების პირობაა იმ ყველა პირობაზე თანხმობის განცხადება, რომელიც აღნიშნულ მოხმარების წესებსა და პირობებშია აღწერილი. თანხმობა აღნიშნავს ნებას და ადგენს სამართლებრივ ვალდებულებებს მომხმარებელსა და eSky-ს შორის.
- მომხმარებელს უფლება აქვს უფასოდ დააკოპიროს, რეპროდუქცია მოახდინოს და გადმოწეროს აღნიშნული მოხმარების წესები და პირობები, მისი კომერციული გამოყენების უფლების გარეშე.
- თითოეული მომხმარებელი, რომელიც დააპირებს ჯავშნის სისტემით სარგებლობას ვალდებულია გაითვალისწინოს აღნიშნული მოხმარების წესები და პირობები.
- ჯავშნის სისტემაში ხელმისაწვდომი პროდუქტების ჯავშანი და შესყიდვა ყოველ ჯერზე ინდივიდუალური ტრანზაქციებია, რეალიზებული მომხმარებლის მიერ სერვისის მიმწოდებელი თითოეული ობიექტის მიერ განსაზღვრული პირობების გათვალისწინებით. თითოეული პროდუქტის შეძენა ექვემდებარება ინდივიდუალურ პირობებს, რომლებიც დეტალურად არის განსაზღვრული თითოეული სერვისისთვის, რომლებიც ხელმისაწვდომია დაჯავშნის სისტემაში.
- აეროპორტების სატარიფო პირობების დებულებათა ცვლილებების გამო აეროპორტში მისვლა დაგეგმილ გამგზავრებამდე 3 საათით ადრეა რეკომენდირებული, რათა თავიდან ავიცილოთ მომსახურების ორგანიზაციული სირთულეები.
- გადამყვანების სატარიფო პირობების დასადგენად, კონკრეტული ავიახაზებისგან ან სერვისის პროვაიდერისგან ინფორმაციის მისაღებად მომხმარებლისთვის, ისევე როგორც აღნიშნული მოსმახურების წესებით გათვალისწინებული სერვისის რეალიზაცია შეიძლება მოითხოვდეს კომუნიკაციას ინგლისურ ენაზე.
-
§ 2. დეფინიციები
- ჯავშნის სიტემა - პროგრამა, რომელიც უზრუნველყოფს სატრანზაქციო პროცესებს, რომლებიც ხელმისაწვდომია პორტალზე www.eSky.ge და სატელეფონო მომსახურების ცენტრში, რომელიც მომხმარებელს საშუალებას აძლევს:
- მოძებნოს ლოკალური და საერთაშორისო ავიარეისები, ნებისმიერი ქალაქების კომბინაციით, შეამოწმოს ფასები და შეიძინოს ავიაბილეთი,
- სამოგზაურო დაზღვევის ფასების შემოწმების და შეძენის,
- ნებისმიერ შერჩეულ ქალაქში (ქვეყანაში და საზღვარგარეთ), ნებისმიერ თარიღებში სასტუმროს სერვისების ძებნისა და დაჯაშვნის,
- ლოკალური და საერთაშორისო სარკინიგზო რეისების ძებნა ნებისმიერ განსაზღვრულ მონაკვეთზე, აღნიშნული რეისების ფასების შემოწმება და მატარებლის ბილეთების შეძენა,
- a – d პუნქტებში აღნიშული სერვისების შესახებ მინიშნებების მისადაგება, მომხმარებლის ინფორმირების სისტემის მეშვეობით მისი ადგილმდებარეობის გათვალისწინებით (გეოლოკაცია მოწყობილობაზე არსებული IP მისამართისა და ვებ-ბრაუზერის მიერ მოწოდებული მონაცემების იდენტიფიცირების საფუძველზე),
- მოხმარების წესებისა და პირობების § 17-ში განსაზღვრული სხვა სერვისების გამოყენება, შემოთავაზებული იმ პირების მიერ, რომელთათვისაც eSky უზრუნველყოფს სარეკლამო სივრცეს.
- მომხმარებელი - ნებისმიერი ფიზიკური, იურიდიული თუ არასამართლებრივი პირი ორგანიზაციული ერთეული, რომელსაც სამართლებრივი დებულებები აძლევენ იურიდიულობის უნარიანობას, ჯავშნის სისტემის ან სატელეფონო მომსახურების ცენტრის გამომყენებელი.
- გადამხდელი - ნებისმიერი ფიზიკური, იურიდიული თუ არასამართლებრივი პირი ორგანიზაციული ერთეული, რომელსაც სამართლებრივი დებულებები აძლევენ იურიდიულობის უნარიანობას, ჯავშნის სისტემის ან სატელეფონო მომსახურების ცენტრის გამომყენებელი, რომელიც იხდის ან გადახდის ვალდებულებას იღებს.
- სატელეფონო მომსახურების ცენტრი - eSky-ს შიდა სტრუქტურაში გამოყოფილი ერთეული, პასუხისმგებელი მომხმარებელთან ან გადამხდელთან კონტაქტზე eSky-ს მიერ მომსახურებული სერვისების ფარგლებში, აღნიშნულ მოხმარების წესებსა და პირობებში განსაზღვრული წესებისა და არეალის ფარგლებში.
- მომწოდებელი - მომხმარებლისთვის ვებ-გვერდ www.eSky.ge -სა და სხვა საიტების რომლებიც თანამშრომლობენ eSky- თან, მიერ შემოთავაზებული მომსახურების მიმწოდებელი.
- პროვაიდერი - მომხმარებლებისთვის ამ მოხმარების წესებისა და პირობებით განსაზღვრული მომსახურების შემსრულებელი ერთეული, რომელიც ამას უზრუნველყოფს ჯავშნის სისტემის საშუალებით ან უშუალოდ, გამომდინარე სერვისის ხასიათიდან.
- სასტუმრო სერვისები - დაბინავების მომსახურება, რომელიც არ მოიცავს ბინადრობის მიზნებს და რომელიც არ არის მომხმარებელთა ტრანსპორტირების განუყოფელი ელემენტი,
- გადამყვანი - ერთეული, რომელსაც გააჩნია აქტუალური სერთიფიკატი (კონცესია, ლიცენზია), რომელიც მას საჰაერო ტრანსპორტის სფეროში ბიზნესის განხორციელების ნებას რთავს და ამ მოხმარების წესებისა და პირობებით გათვალისწინებულ ფარგლებში მომსახურებას ეწევა.
- ავია ბილეთი - ჯავშნის სისტემის ან სატელეფონო მომსახურების ცენტრის საშუალებით გაცემული დოკუმენტი რომელიც მომხმარებელს საშუალებას აძლევს ისარგებლოს ავიაგადამყვანის მომსახურებით.
- სატარიფო პირობები - კონკრეტული ავიაბილეთის ჯავშანთან დაკავშირებული პირობები, მათ შორის თვითმფრინავის ბილეთის დაბრუნების პირობები, ბარგის ზომა.
- იმეილ მისამართი/ e-mail - მომხმარებლის მიერ მოწოდებული აქტიური ელექტრონული ფოსტის მისამართი.
- პერსონალური კითხვარი - კითხვარი, რომელიც მომხმარებლის მიერ პირადი მონაცემების გასაგზავნად გამოიყენება, რომელიც მიზნად ისახავს მომხმარებლის მიერ პორტალ www.eSky.ge -ზე განთავსებული სერვისების გამოყენებას, რომელთა გადაცემა და დამუშავება ხდება www.eSky.ge -ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკაში მითითებული პირობების მიხედვით.
- "Low Cost" ხაზი - განსაზღვრული ავიახაზები, რომლებიც ექვემდებარებიან მოხმარების წესებისა და პირობების § 14-ში გაწერილი წესებს.
- სერვისის გადასახადი - აუნაზღაურებადი გადასახადი, რომელსაც პროვაიდერი იღებს აღნიშნულ მოხმარების წესებსა და პირობებში განსაზღვრული, მომხმარებლისათვის გათვალისწინებული მომსახურების გაწევისთვის, დამოკიდებული გაწეული მომსახურების ტიპზე და ხასიათზე
- მომსახურების მიმწოდებლის მიერ მომსახურების მიმწოდებლის მიერ გადახდილი არაფულადი საფასური, ამ პირობებით განსაზღვრული მოცულობისა და მომხმარებლისათვის გათვალისწინებული მომსახურების მიხედვით.
- გადახდის აპარატი - ინდივიდუალური მოწყობილება ან მომხმარებელსა და სერვისის პროვაიდერის მიერ შეთანხმებული პროცედურების კომპლექტი, რომელსაც მომხმარებელი იყენებს საგადასახადო ტრანზაქციის შესრულებისთვის.
- საგადახდო ბარათი - გადახდის ინსტრუმენტი რომელიც გადახდის რეალიზაციის შეკვეთის, ტრანსფერის ან სპეციალიზირებული ერთეულის საშუალებით ფულადი სახსრების გამოტანის საშუალებას იძლევა.
- ჯავშნის სიტემა - პროგრამა, რომელიც უზრუნველყოფს სატრანზაქციო პროცესებს, რომლებიც ხელმისაწვდომია პორტალზე www.eSky.ge და სატელეფონო მომსახურების ცენტრში, რომელიც მომხმარებელს საშუალებას აძლევს:
-
§ 3. მომხმარებლის პასუხისმგებლობა ჯავშნის სისტემის გამოყენებისას
- მომხმარებელი ადასტურებს, რომ მას გააჩნია სრული სამართლებრივი უნარი შეასრულოს იურიდიულად სავალდებულო ვალდებულებები.
- მომხმარებელი უზრუნველყოფს, რომ ის გამოიყენებს ჯავშნის სისტემას ჯავშნის შესახებ კითხვების დასასმელად, ავიაბილეთის შესაძენად, დასაჯავშნად და აღნიშნულ მოხმარების წესებსა და პირობებში აღწერილ და სხვა ჯავშნის სისტემაში ხელმისაწვდომ სერვისების შესაძენად, მხოლოდ კანონის შესაბამისობაში.
- მომხმარებელი ვალდებულია სერვისების დაჯავშნისას საკუთარი გვარი გამოიყენოს ხოლო დაჯავშნილი ავიაბილეთების და/ან სხვა სერვისების საფასურის გადახდისას საკუთარი საგადასახადო ბარათი. სერვისების დაჯავშნისას სხვა ან ყალბი გვარის გამოყენების შემთხვევაში ან დაჯავშნილი ავიაბილეთების და/ან სხვა სერვისების საფასურის გადახდისას უცხო ან ყალბი საგადასახადო ბარათის გამოყენების შემთხვევაში მოხდება შესაბამისი ორგანოების ინფორმირება.
- მომხმარებელი ვალდებულია იქონიოს ჯავშნის სისტემისა და სატელეფონო მომსახურების ცენტრის საშუალებით შეძენილი სერვისების რეალიზებისთვის საჭირო შესაბამისი და აქტუალური დოკუმენტები, აგრეთვე იმ ქვეყანაში შესვლისა და გაჩერების საჭირო დოკუმენტები სადაც სერვისების რეალიზება ხდება, მათ შორის ვალიდური პირადობის დამადასტურებელი მოწმობა, ვალიდური პასპორტი, ვიზა ან სხვა დოკუმენტები, რომლებიც შეიძლება საჭირო იყოს სერვისების რეალიზების სფეროებიდან გამომდინარე.
- მომხმარებელი ვალდებულია იქონიოს შესაბამისი და აქტუალური დოკუმენტი, რომელიც ჯავშნის სისტემის ან სატელეფონო მომსახურების ცენტრის საშუალებით შეძენილი სერვისის რეალიზების შესაძლებლობას იძლევა, აგრეთვე სერვისის რეალიზების ქვეყანაში დარჩენის საშუალებას, კონკრეტულად პირადობის მოწმობა, მოქმედი პასპორტი, ვიზით შესვლისთვის აუცილებელი დოკუმენტები ან სხვა დოკუმენტები, რომლებიც შეიძლება მოთხოვნილ იქნას სერვისიდან გამომდინარე. მომხმარებელი აგრეთვე ვალდებულია გაეცნოს სავიზო და ენით მოთხოვნებს, რომლებიც ხელმისაწვდომია www.esky.ge-ზე.
- eSky არ იღებს პასუხისმგებლობას მომხმარებლის მიერ ზემოთ აღნიშნული აუცილებელი დოკუმენტების არ ქონის შემთხვევაში, მათ შორის იმ ქვეყანაში შესასვლელი ან ტრანზიტული ვიზის, სადაც სერვისის რეალიზება ხდება ან მომხმარებელს გადაჯდომა აქვს, აგრეთვე მე-5 პუნქტში აღწერილი ვალდებულებების არ შესრულების შემთხვევაში. ყველა საჭირო ინფორმაციის მიღება მომხმარებელს შეუძლია ჯავშნის სისტემისა და სატელეფონო მომსახურების ცენტრის საშუალებით, პორტალზე www.eSky.ge ან ვებ-გვერდზ Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Poland.
-
§ 4. პასუხისმგებლობის შეზღუდვა
- eSky გაცნობებთ, რომ ძიების შედეგების მიღების შემდეგ ჯავშნის სისტემაში ან ბილეთის სხვა საძიებო და საჯავშნო სისტემებში შესაძლებელია გამოვლინდეს მესამე მხარის მიერ წარმოდგენილი სხვა შეთავაზებები რომლებიც ეხება ანალოგიურ სერვისს, მაგრამ განსხვავდება იმისგან რაც ჯავშნის სისტემაში წინა ძებნისას მოიძებნა. ძიების შედეგების მიღება, თუ არ მოხდა დაუყოვნებლივი დაჯავშნა და შეძენა დაჯავშნის სისტემაში ან ბილეთებისა და სერვისების ძებნის სხვა სისტემებში, არ ნიშნავს, რომ მომხმარებელმა შეიძლება მოითხოვოს ბილეთების ან სხვა სერვისების ჯავშნის სისტემაში ან ბილეთის სხვა საძიებო და საჯავშნო სისტემებში შეძენის შუამდგომლობის ხელშეკრულების გაფორმება.