ჯავშნის სტატუსის შემოწმება შეგიძლია მომხმარებლის ზონაში. შესამოწმებლად შედი ანგარიშზე ან დარეგისტრირდი იმ მეილით, რომელიც გამოყენებულ იქნა დაჯავშნის დროს და გადადი განყოფილებაში "ჩემი ჯავშნები".
გადადი ანგარიშზეჯავშნის დადასტურებას გამოვგზავნით იმეილით ბილეთის დაჯავშნისა და გადახდის შემდეგ. ჯავშნის აქტუალური სტატუსის შემოწმება შეიძლება ანგარიშზე eSky-ს მომხმარებლის ზონაში განყოფილებაში "ჩემი ჯავშნები" ან ამ ბმულზე (ჯავშნის ნომრისა და ჯავშნის დროს მითითებული იმეილის შეყვანით).
ჩასხდომის ბარათებს გავგზავნით ჯავშნის დროს მითითებულ იმეილზე ფრენამდე 48-8 საათით ადრე. თუ შენი მოგზაურობა შედგება რამდენიმე ფრენისგან, ბარათები გაიგზავნება ცალ-ცალკე იმეილებით - 48-8 საათით ადრე თითოეული ფრენის წამოწყებამდე.
თუ შენს ფრენამდე 8 საათზე ნაკლები დრო დარჩა და ჯერ კიდევ არ მიგიღია იმეილი ჩასხდომის ბარათებით, შეამოწმე სპამის ფოლდერი და დააზუსტე რომელი იმეილ მისამართის შეყვანა მოხდა ჯავშნისას. შესაძლოა ბარათები შენს სხვა იმეილზე მიიღე.
ყურადღება! იმ ფრენების შემთხვევაში, რომლებიც მოითხოვენ დამატებითი ინფორმაციის შეყვანას სარეგისტრაციო ფორმაში, ჩასხდომის ბარათები გაიგზავნება მხოლოდ ამ ინფორმაციის შევსების შემთხვევაში. თუ ჯავშანი რამდენიმე მგზავრს მოიცავს, დარწმუნდი, რომ მონაცემების შეყვანა მოხდა თითოეული მათგანისთვის.
ვერ პოულობ იმეილს ჩასხდომის ბარათებით ან სარეგისტრაციო ფორმის ბმულს? დაგვეკონტაქტე
რეგისტრირებული ბარგის შეძენა შეიძლება ბილეთის ჯავშნის პროცესში ან მისი დასრულების შემდეგ, თუმცა არაუგვიანეს 48 საათისა ფრენამდე.
პირობების მაგალითი:
რაინეარი (ფასი ფრენის მონაკვეთისთვის/კაცზე):
ვიზეარი (ფასი ფრენის მონაკვეთისთვის/კაცზე):
დანარჩენი ავიახაზები - [აქ შეამოწმე]
* ფასები დგინდება ავიახაზების მიერ და შეიძლება შეიცვალოს. მითითებული ფასები საორიენტაციოა.
გსურს დაამატო რეგისტრირებული ბარგი შენს ჯავშანს? დაგვეკონტაქტე
ბორტზე ასვლის პირველობის შეძენა შეიძლება ბილეთის ჯავშნის დროს ან მისი დასრულების შემდეგ, თუმცა არაუგვიანეს 48 საათისა ფრენამდე.
ყურადღება! ბორტზე ასვლის პირველობა ლიმიტირებულია და შეიძლება აღარ იყოს ხელმისაწვდომი.
პირობების მაგალითი:
რაინეარი (ფასი ფრენის მონაკვეთისთვის/კაცზე):
ვიზეარი (ფასი ფრენის მონაკვეთისთვის/კაცზე):
* ფასები დგინდება ავიახაზების მიერ და შეიძლება შეიცვალოს. მითითებული ფასები საორიენტაციოა.
გსურს დაამატო ბორტზე ასვლის პირველობა შენს ჯავშანს? დაგვეკონტაქტე
ავიახაზების ჯავშნის სისტემები ადგილებს ანაწილებენ ალალბედზე. თანამგზავრებთან ერთად ფრენის შემთხვევაში ავიახაზები ცალ-ცალკე ათავსებენ მგზავრებს (ერთადერთი გამონაკლისია თუ თვითმფრინავით მგზავრობს ბავშვი მეთვალყურესთან. ასეთი სიტუაციიდან თავის ასაცილებლად ჯობს თვითმფრინავში ადგილის არჩევის სერვისი.
სერვისის შეძენა შეიძლება ბილეთის დაჯავშნის დროს (ეს ვარიანტი მხოლოდ ზოგიერთი ავიახაზებისთვისაა) ან ჩვენთან დაკავშირებით საკონტაქტო ფორმით (ბმული იხილეთ ქვემოთ).
ადგილების დაჯავშნა ფასიანი სერვისია და მისი ფასი დამოკიდებულია ავიახაზებზე და არჩეული ადგილის ტიპზე. თხოვნის საპასუხოდ ჩვენი კონსულტანტები გამოგზავნიან ინფორმაციას არჩეული ადგილების ხელმისაწვდომობაზე და ფასებზე.
სერვისის ფასი მერყეობს 15 GEL - 84 GEL შორის კაცზე (ფრენის თითოეული მონაკვეთისთვის).*
ყურადღება! თვითმფირნავში თავისუფალი ადგილების რიცხვი დინამიურად იცვლება და შეიძლება არჩეული ადგილები აღარ იყოს ხელმისაწვდომი.
* ფასები დგინდება ავიახაზების მიერ და შეიძლება შეიცვალოს. მითითებული ფასები საორიენტაციოა.
გსურს შეიძინო ადგილის არჩევის სერვისი თვითმფრინავში? დაგვეკონტაქტე
უმრავლეს იაფ ავიახაზებში (მათ შორის რაინეარი, ვიზიარი, იზიჯეტი, ლაუდამოტიონი) შეძენილი ბილეთის დაბრუნება შეუძლებელია. ავიახაზები პირობებში აღნიშნავენ, რომ ბილეთები დაბრუნებას არ ექვემდებარებიან.
სარეისო ავიახაზების შემთხვევაში (მაგ. ლოტი, ლუფთჰანზა, ეარ ფრანსი) ბილეთების დაბრუნების შესაძლებლობა სატარიფო პირობებშია აღწერილი.
ვერ შეძლებ გამგზავრებს და გსურს ხარჯების დაბრუნების მოთხოვნა? დაგვეკონტაქტე
აეროპორტში დამხმარის საჭიროების მოთხოვნა შეიძლება მხოლოდ ბილეთის დაჯავშნის შემდეგ. დრო, როცა უნდა ეცნობოს ამ თხოვნის შესახებ ავიახაზებს თუ აეროპორტს დამოკიდებულია კონკრეტული ავიახაზისა თუ აეროპორტის პოლიტიკაზე.
სპეციალური დამხმარე უფასოა და განკუთვნილია უნარშეზღუდული და მობილობა შეზღუდული პირებისთვის.
გინდა შეუკვეთო სპეციალური დამხმარე აეროპორტში? დაგვეკონტაქტე
თუ ავიახაზები შეცვლიან ფრენის დროს, შეგატყობინებთ ამის შესახებ. ცვლილების შესახებ ინფორმაციას გამოგიგზავნით იმეილით მისამართზე, რომლის მითითებაც მოხდა ჯავშნის დროს.
ჩვენგან შეტყობინებას ექნება სათაური:
მნიშვნელოვანია! გრაფიკის ცვლილება, ავიაბილეთი [შენი ჯავშნის ნომერი].
ყურადღება! ახალ ბილეთს შეცვლილი საათებით გამოვგზავნით იმეილით ჯავშნის დროს მითითებულ მისამართზე.
ბილეთის შეძენის შემდეგ მოგზაურობის თარიღის შეცვლის შესაძლებლობა დამოკიდებულია ავიახაზებზე. იაფი ავიახაზების ნაწილი თარიღის შეცვლის შესაძლებლობას იძლევა დამატებითი გადასახადის გადახდით (დამოკიდებულია ავიახაზებზე, შეიძლება ღირდეს კიდეც 610 GEL), ხოლო ზოგიერთი სარეისო ავიახაზები ამის საშუალებას იძლევა შერჩეული ტარიფების ფარგლებში.
თარიღის ცვლილების საფასურის დამატება ხდება თითოეული პირისთვის მოგზაურობის თითოეულ მონაკვეთზე (თითო ფრენაზე). დამატებით შეიძლება მოხდეს ახალი და ძველი ბილეთების შორის სხვაობის გადახდა. ავიახაზები არ აბრუნებენ თანხას, თუ ახალი ბილეთები ძველზე იაფი ღირს.
ზოგიერთ შემთხვევაში eSky იღებს თანხას 53 GEL-ის ოდენობით ბილეთში ცვლილებების შესატანად, რომელიც შედის ცვლილების საბოლოო ფასში. ამ საფასურის გადასახადა საჭიროა თითოეული პირისთვის, რომელსაც ცვლილებები ეხება.
გსურს ფრენის თარიღის შეცვლა? დაგვეკონტაქტე
უმრავლეს ავიახაზების შემთხვევაში ბილეთზე მონაცემების შეცვლა აკრძალულია. შესაძლებელია არასწორად შეყვანილი მონაცემების შესწორება, თუმცა არეალი და შეცვლის საფასური დამოკიდებულია ავიახაზების პოლიტიკაზე.
ყველა არასწორი ინფორმაცია, რომლებიც ბილეთზეა დატანილი, მაგალითად:
დაუყოვნებლივ უნდა გაცხადდეს. ჩვენი კონსულტანტები შეამოწმებენ ზემოთ ჩამოთვლილი შეცდომების კორეგირების შესაძლებლობას, გაცნობებენ სავარაუდო დამატებითი გადასახადების შესახებ და დაეკონტაქტებიან ავიახაზებს მონაცემების შესასწორებლად.
ყურადღება! პოლონური სპეციფიური ასოების არარსებობა ბილეთზე შეცდომა არ არის, ავიახაზები გამიზნულად არ იყენებენ მათ. იგივე პრინციპით ხდება სხვა სპეციფიური ასოების და სიმბოლოების შეცვლაც (მაგ. č, é, ö), აგრეთვე სასვენი ნიშნებისა და ცარიელი სიმბოლოების მრავალნაწილიან გვარებში.
გსურს ბილეთზე მგზავრის მონაცემების შეცვლა? დაგვეკონტაქტე
ინვოისზე მყიდველის მონაცემების (არა მგზავრის!) შეცვლა შესაძლებელია შეძენიდან 30 დღის განმავლობაში. eSky შემდეგი მონაცემების ცვლილების საშუალებას იძლევა:
შეუძლებელია მონაცემების ცვლილება კომპანიიდან სხვა კომპანიაზე ანდა კომპანიიდან ფიზიკურ პირზე.
გსურს ინვოისზე მყიდველის მონაცემების შეცვლა? დაგვეკონტაქტე
რადგანაც შეძენა რეალიზებულია პოლონური ფირმის მიერ, კანონმდებლობა ითხოვს ინვოისზე ორი თანხის ჩვენებას. მათგან ერთი თანხაა, რომლითაც მოხდა სერვისის შეძენა, ხოლო მეორე მისი შესაბამისი თანხა ზლოტებში (PLN).
გაქვს შეკითხვები სხვა პოზიციების შესახებ ინვოისზე? დაგვეკონტაქტე
სამუშაო საათები
ორშაბათი-პარასკევი: 09:00 - 17:00
ვეცდებით რაც შეიძლება მალე გიპასუხოთ.