Menu

დაგვეკონტაქტე

ჩვენ დაგეხმარებით მოგზაურობის დაგეგმვაში

შეამოწმე ჯავშნის სტატუსი და დეტალები

კიდევ ერთხელ გაგზავნე იმეილი ჯავშნის დადასტურებით
შეამოწმე შენი ჯავშნის სტატუსი და დეტალები

ჯავშნის სტატუსის შემოწმება შეგიძლია მომხმარებლის ზონაში. შესამოწმებლად შედი ანგარიშზე ან დარეგისტრირდი იმ მეილით, რომელიც გამოყენებულ იქნა დაჯავშნის დროს და გადადი განყოფილებაში "ჩემი ჯავშნები".

გადადი ანგარიშზე
შეამოწმე შენი ჯავშნის სტატუსი სისტემაში შესვლის გარეშე

ჯავშანთან დაკავშირებული ხშირად დასმული კითხვები

ჩემი ჯავშანი

  • ჯავშნის დადასტურების არ ქონა. როგორ შევამოწმოთ მისი სტატუსი?

    ჯავშნის დადასტურებას გამოვგზავნით იმეილით ბილეთის დაჯავშნისა და გადახდის შემდეგ. ჯავშნის აქტუალური სტატუსის შემოწმება შეიძლება ანგარიშზე eSky-ს მომხმარებლის ზონაში განყოფილებაში "ჩემი ჯავშნები" ან ამ ბმულზე (ჯავშნის ნომრისა და ჯავშნის დროს მითითებული იმეილის შეყვანით).

    სტატია მოიცავდა იმას რასაც ეძებდი? კი | არა
    როგორ შეგვიძლია შევასწოროთ ეს სტატია?
    მადლობა შეფასებისთვის!
  • ჩასხდომის ბარათების არ ქონა

    ჩასხდომის ბარათებს გავგზავნით ჯავშნის დროს მითითებულ იმეილზე ფრენამდე 48-8 საათით ადრე. თუ შენი მოგზაურობა შედგება რამდენიმე ფრენისგან, ბარათები გაიგზავნება ცალ-ცალკე იმეილებით - 48-8 საათით ადრე თითოეული ფრენის წამოწყებამდე.

    თუ შენს ფრენამდე 8 საათზე ნაკლები დრო დარჩა და ჯერ კიდევ არ მიგიღია იმეილი ჩასხდომის ბარათებით, შეამოწმე სპამის ფოლდერი და დააზუსტე რომელი იმეილ მისამართის შეყვანა მოხდა ჯავშნისას. შესაძლოა ბარათები შენს სხვა იმეილზე მიიღე.

    ყურადღება! იმ ფრენების შემთხვევაში, რომლებიც მოითხოვენ დამატებითი ინფორმაციის შეყვანას სარეგისტრაციო ფორმაში, ჩასხდომის ბარათები გაიგზავნება მხოლოდ ამ ინფორმაციის შევსების შემთხვევაში. თუ ჯავშანი რამდენიმე მგზავრს მოიცავს, დარწმუნდი, რომ მონაცემების შეყვანა მოხდა თითოეული მათგანისთვის.

    სტატია მოიცავდა იმას რასაც ეძებდი? კი | არა
    როგორ შეგვიძლია შევასწოროთ ეს სტატია?
    მადლობა შეფასებისთვის!
  • როგორ ვიყიდოთ ბარგი?

    რეგისტრირებული ბარგის შეძენა შეიძლება ბილეთის ჯავშნის პროცესში ან მისი დასრულების შემდეგ, თუმცა არაუგვიანეს 48 საათისა ფრენამდე.

    პირობების მაგალითი: 

    რაინეარი (ფასი ფრენის მონაკვეთისთვის/კაცზე):

    • 10 კგ, 1 ცალი ბარგი 55 x 40 x 20 სმ – 44 GEL-დან 90 GEL-მდე*
    • 20 კგ, 1 ცალი ბარგი 81 x 119 x 119 სმ – 84 GEL-დან do 167 GEL-მდე*

    ვიზეარი (ფასი ფრენის მონაკვეთისთვის/კაცზე):

    • 10 კგ, 1 ცალი ბარგი – 30 GEL-დან 120 GEL-მდე*
    • 20 კგ, 1 ცალი ბარგი – 50 GEL-დან 167 GEL-მდე*
    • 32 კგ, 1 ცალი ბარგი – 77 GEL-დან 240 GEL-მდე*

    დანარჩენი ავიახაზები - [აქ შეამოწმე]

    * ფასები დგინდება ავიახაზების მიერ და შეიძლება შეიცვალოს. მითითებული ფასები საორიენტაციოა.

    სტატია მოიცავდა იმას რასაც ეძებდი? კი | არა
    როგორ შეგვიძლია შევასწოროთ ეს სტატია?
    მადლობა შეფასებისთვის!
  • როგორ შევიძინოთ ბორტზე ასვლის პირველობა?

    ბორტზე ასვლის პირველობის შეძენა შეიძლება ბილეთის ჯავშნის დროს ან მისი დასრულების შემდეგ, თუმცა არაუგვიანეს 48 საათისა ფრენამდე.

    ყურადღება! ბორტზე ასვლის პირველობა ლიმიტირებულია და შეიძლება აღარ იყოს ხელმისაწვდომი.

    პირობების მაგალითი: 

    რაინეარი (ფასი ფრენის მონაკვეთისთვის/კაცზე):

    • თვითმფრინავში ასვლა პრიორიტეტულ რიგში, ატანა პირადი ჩანთის მაქსიმალური ზომებით 40 x 20 x 25 სმ და ხელბარგის მაქსიმალური ზომებით 55 x 40 x 20 სმ და 10 კგ წონით - 22 GEL-დან 59 GEL-მდე*

    ვიზეარი (ფასი ფრენის მონაკვეთისთვის/კაცზე):

    • თვითმფრინავში ასვლა პრიორიტეტულ რიგში, ერთი ხელბარგი მაქსიმალური ზომებით 40 x 30 x 20 სმ და მაქსიმუმ 10 კგ წონით, მეორე ხელბარგი მაქსიმალური ზომებით 50 x 40 x 23 სმ და მაქსიმუმ 10 კგ წონით - 17 GEL-დან 100 GEL-მდე*

    * ფასები დგინდება ავიახაზების მიერ და შეიძლება შეიცვალოს. მითითებული ფასები საორიენტაციოა.

    სტატია მოიცავდა იმას რასაც ეძებდი? კი | არა
    როგორ შეგვიძლია შევასწოროთ ეს სტატია?
    მადლობა შეფასებისთვის!
  • როგორ შევიძინოთ ადგილის არჩევა თვითმფრინავში?

    ავიახაზების ჯავშნის სისტემები ადგილებს ანაწილებენ ალალბედზე. თანამგზავრებთან ერთად ფრენის შემთხვევაში ავიახაზები ცალ-ცალკე ათავსებენ მგზავრებს (ერთადერთი გამონაკლისია თუ თვითმფრინავით მგზავრობს ბავშვი მეთვალყურესთან. ასეთი სიტუაციიდან თავის ასაცილებლად ჯობს თვითმფრინავში ადგილის არჩევის სერვისი. 

    სერვისის შეძენა შეიძლება ბილეთის დაჯავშნის დროს (ეს ვარიანტი მხოლოდ ზოგიერთი ავიახაზებისთვისაა) ან ჩვენთან დაკავშირებით საკონტაქტო ფორმით (ბმული იხილეთ ქვემოთ).  

    ადგილების დაჯავშნა ფასიანი სერვისია და მისი ფასი დამოკიდებულია ავიახაზებზე და არჩეული ადგილის ტიპზე. თხოვნის საპასუხოდ ჩვენი კონსულტანტები გამოგზავნიან ინფორმაციას არჩეული ადგილების ხელმისაწვდომობაზე და ფასებზე.

    სერვისის ფასი მერყეობს 15 GEL - 84 GEL შორის კაცზე (ფრენის თითოეული მონაკვეთისთვის).*

    ყურადღება! თვითმფირნავში თავისუფალი ადგილების რიცხვი დინამიურად იცვლება და შეიძლება არჩეული ადგილები აღარ იყოს ხელმისაწვდომი.

    * ფასები დგინდება ავიახაზების მიერ და შეიძლება შეიცვალოს. მითითებული ფასები საორიენტაციოა.

    სტატია მოიცავდა იმას რასაც ეძებდი? კი | არა
    როგორ შეგვიძლია შევასწოროთ ეს სტატია?
    მადლობა შეფასებისთვის!
  • მსურს ჯავშნის გაუქმება. როგორ გავაუქმო?

    უმრავლეს იაფ ავიახაზებში (მათ შორის რაინეარი, ვიზიარი, იზიჯეტი, ლაუდამოტიონი) შეძენილი ბილეთის დაბრუნება შეუძლებელია. ავიახაზები პირობებში აღნიშნავენ, რომ ბილეთები დაბრუნებას არ ექვემდებარებიან.

    სარეისო ავიახაზების შემთხვევაში (მაგ. ლოტი, ლუფთჰანზა, ეარ ფრანსი) ბილეთების დაბრუნების შესაძლებლობა სატარიფო პირობებშია აღწერილი.

    სტატია მოიცავდა იმას რასაც ეძებდი? კი | არა
    როგორ შეგვიძლია შევასწოროთ ეს სტატია?
    მადლობა შეფასებისთვის!
  • მჭირდება დამხმარე აეროპორტში. როგორ მოვიქცე?

    აეროპორტში დამხმარის საჭიროების მოთხოვნა შეიძლება მხოლოდ ბილეთის დაჯავშნის შემდეგ. დრო, როცა უნდა ეცნობოს ამ თხოვნის შესახებ ავიახაზებს თუ აეროპორტს დამოკიდებულია კონკრეტული ავიახაზისა თუ აეროპორტის პოლიტიკაზე.

    სპეციალური დამხმარე უფასოა და განკუთვნილია უნარშეზღუდული და მობილობა შეზღუდული პირებისთვის.

    სტატია მოიცავდა იმას რასაც ეძებდი? კი | არა
    როგორ შეგვიძლია შევასწოროთ ეს სტატია?
    მადლობა შეფასებისთვის!
  • ინფორმაცია ავიახაზების მიერ ფრენის დროის შეცვლის შესახებ

    თუ ავიახაზები შეცვლიან ფრენის დროს, შეგატყობინებთ ამის შესახებ. ცვლილების შესახებ ინფორმაციას გამოგიგზავნით იმეილით მისამართზე, რომლის მითითებაც მოხდა ჯავშნის დროს. 

    ჩვენგან შეტყობინებას ექნება სათაური:
    მნიშვნელოვანია! გრაფიკის ცვლილება, ავიაბილეთი [შენი ჯავშნის ნომერი].

    ყურადღება! ახალ ბილეთს შეცვლილი საათებით გამოვგზავნით იმეილით ჯავშნის დროს მითითებულ მისამართზე.

    სტატია მოიცავდა იმას რასაც ეძებდი? კი | არა
    როგორ შეგვიძლია შევასწოროთ ეს სტატია?
    მადლობა შეფასებისთვის!

ონლაინ რეგისტრაცია

  • შეცდომა ონლაინ რეგისტრაციისას
    თუკი რეგისტრაციის ფორმაში მგზავრის მონაცემების შეყვანისას შეცდომა დაფიქსირდა, უნდა შეგვატყობინო ამის შესახებ აუცილებლად.
    სტატია მოიცავდა იმას რასაც ეძებდი? კი | არა
    როგორ შეგვიძლია შევასწოროთ ეს სტატია?
    მადლობა შეფასებისთვის!

ცვლილებები ჯავშანში

  • როგორ შევცვალოთ ფრენის თარიღი?

    ბილეთის შეძენის შემდეგ მოგზაურობის თარიღის შეცვლის შესაძლებლობა დამოკიდებულია ავიახაზებზე. იაფი ავიახაზების ნაწილი თარიღის შეცვლის შესაძლებლობას იძლევა დამატებითი გადასახადის გადახდით (დამოკიდებულია ავიახაზებზე, შეიძლება ღირდეს კიდეც 610 GEL), ხოლო ზოგიერთი სარეისო ავიახაზები ამის საშუალებას იძლევა შერჩეული ტარიფების ფარგლებში.

    თარიღის ცვლილების საფასურის დამატება ხდება თითოეული პირისთვის მოგზაურობის თითოეულ მონაკვეთზე (თითო ფრენაზე). დამატებით შეიძლება მოხდეს ახალი და ძველი ბილეთების შორის სხვაობის გადახდა. ავიახაზები არ აბრუნებენ თანხას, თუ ახალი ბილეთები ძველზე იაფი ღირს.

    ზოგიერთ შემთხვევაში eSky იღებს თანხას 53 GEL-ის ოდენობით ბილეთში ცვლილებების შესატანად, რომელიც შედის ცვლილების საბოლოო ფასში. ამ საფასურის გადასახადა საჭიროა თითოეული პირისთვის, რომელსაც ცვლილებები ეხება.

    სტატია მოიცავდა იმას რასაც ეძებდი? კი | არა
    როგორ შეგვიძლია შევასწოროთ ეს სტატია?
    მადლობა შეფასებისთვის!
  • როგორ შევასწოროთ ან შევცვალოთ მგზავრის მონაცემები?

    უმრავლეს ავიახაზების შემთხვევაში ბილეთზე მონაცემების შეცვლა აკრძალულია. შესაძლებელია არასწორად შეყვანილი მონაცემების შესწორება, თუმცა არეალი და შეცვლის საფასური დამოკიდებულია ავიახაზების პოლიტიკაზე.

    ყველა არასწორი ინფორმაცია, რომლებიც ბილეთზეა დატანილი, მაგალითად:

    • შეცდომა სახელში ან გვარში
    • შეცდომა დაბადების თარიღში
    • შეცდომა სქესში (ქალი/კაცი)
    • შეცდომა მგზავრის ტიპში (ზრდასრული/ბავშვი)

    დაუყოვნებლივ უნდა გაცხადდეს. ჩვენი კონსულტანტები შეამოწმებენ ზემოთ ჩამოთვლილი შეცდომების კორეგირების შესაძლებლობას, გაცნობებენ სავარაუდო დამატებითი გადასახადების შესახებ და დაეკონტაქტებიან ავიახაზებს მონაცემების შესასწორებლად.

    ყურადღება! პოლონური სპეციფიური ასოების არარსებობა ბილეთზე შეცდომა არ არის, ავიახაზები გამიზნულად არ იყენებენ მათ. იგივე პრინციპით ხდება სხვა სპეციფიური ასოების და სიმბოლოების შეცვლაც (მაგ. č, é, ö), აგრეთვე სასვენი ნიშნებისა და ცარიელი სიმბოლოების მრავალნაწილიან გვარებში.

    სტატია მოიცავდა იმას რასაც ეძებდი? კი | არა
    როგორ შეგვიძლია შევასწოროთ ეს სტატია?
    მადლობა შეფასებისთვის!

ინვოისი

  • როგორ შევცვალოთ ინვოისზე მყიდველის მონაცემები?

    ინვოისზე მყიდველის მონაცემების (არა მგზავრის!) შეცვლა შესაძლებელია შეძენიდან 30 დღის განმავლობაში. eSky შემდეგი მონაცემების ცვლილების საშუალებას იძლევა:

    • ერთი ფიზიკური პირიდან სხვა ფიზიკურ პირზე
    • ფიზიკური პირიდან კომპანიაზე

    შეუძლებელია მონაცემების ცვლილება კომპანიიდან სხვა კომპანიაზე ანდა კომპანიიდან ფიზიკურ პირზე.

    სტატია მოიცავდა იმას რასაც ეძებდი? კი | არა
    როგორ შეგვიძლია შევასწოროთ ეს სტატია?
    მადლობა შეფასებისთვის!
  • რატომაა ინვოისზე მითითებული 2 სხვადასხვა თანხა სხვადასხვა ვალუტებში?

    რადგანაც შეძენა რეალიზებულია პოლონური ფირმის მიერ, კანონმდებლობა ითხოვს ინვოისზე ორი თანხის ჩვენებას. მათგან ერთი თანხაა, რომლითაც მოხდა სერვისის შეძენა, ხოლო მეორე მისი შესაბამისი თანხა ზლოტებში (PLN).

    სტატია მოიცავდა იმას რასაც ეძებდი? კი | არა
    როგორ შეგვიძლია შევასწოროთ ეს სტატია?
    მადლობა შეფასებისთვის!

საკონტაქტო ფორმა - ჯავშნის სერვისი

სამუშაო საათები

ორშაბათი-პარასკევი: 09:00 - 17:00

ვეცდებით რაც შეიძლება მალე გიპასუხოთ.

როგორ შეგვიძლიათ დაგეხმაროთ?

სასწრაფო საქმეა? დაგვირეკე