Menu

Georgian Airways

ავიაკომპანიის საუკეთესო შემოთავაზებები Georgian Airways

ფასი 1 ზრდასრულ ადამიანზე ორმხრივი მიმართულებით

მაჩვენე ფილტრები

Get to know more about Georgian Airways

Georgian Airways

„ჯორჯიან ეარვეისი“ ყველაზე დიდი, ქართული რეგულარული კერძო ავიაკომპანიაა, რომელიც ფრენებს 1993 წლის სექტემბრიდან ახორციელებს. თავდაპირველად ის „აირზენა - საქართველოს ავიახაზების“ სახელით ფუნქციონირებდა. 2004 წლის 1 ოქტომბრიდან კი მან „ჯორჯიან ეარვეისის“ სახელწოდებით განაგრძო ოპერირება. თავდაპირველად ავიაგადამყვანი ჩარტერულ რეისებს ახორციელებდა არაბთა გაერთიანებულ საემიროებში, იტალიაში, ჩინეთში, ეგვიპტეში, ინდოეთში, სირიაში, ასევე,  რეგულარულ რეისებს ავსტრიაში. 1999 წელს „ჯორჯიან ეარვეისი“ საქართველოს ფლაგმანური ავიაგადამზიდველი გახდა.

დღეს „ჯორჯიან ეარვეისი“ IATA-ს (საერთაშორისო საჰაერო ტრანსპორტის ასოციაციის) წევრია, რაც მისი ფრენების უსაფრთხოების მაღალ სტანდარტებზე მეტყველებს. ავიაკომპანიამ აგრეთვე წარმატებით გაიარა ევროპის საავიაციო უსაფრთხოების სააგენტოს (EASA) ავტორიზაცია, რისი წყალობითაც მას უფლება აქვს ერთი ცენტრალიზებული ნებართვით იფრინოს ევროკავშირის 28 და ევროპის თავისუფალი ვაჭრობის ასოციაციის 4 ქვეყანაში.

ბარგი

საქართველოს ავიახაზების ბორტზე შეგიძლია აიტანო ხელჩანთა. მისი ზომები და წონა განსაზღვრულია ავიახაზების მიერ და შესაძლოა შეიცვალოს ჯავშნის კლასისა თუ რეისის მიხედვით. რეგისტრირებულ ბარგსაც უნდა ქონდეს განსაზღვრული ზომები და წონა. ესეც დამოკიდებულია მოგზაურობის კლასზე და რეისზე.

ჯავშნის კლასები

ბილეთის შეძენისას 4 სხვადასხვა ტარიფის არჩევაა შესაძლებელი: LIGHT, STANDARD, FLEXIBLE და BUSINESS.

LIGHT - ყელაზე იაფი ტარიფი. არ ითვალისწინებს ბილეთის შეცვლას ან დაბრუნებას.

STANDARD - ითვალისწინებს ფრენის თარიღების შეცვლას გარკვეული გადასახადის გადახდის შემთხვევაში.

FLEXIBLE - ეკონომ კლასის ტარიფი, ითვალისწინებს ფრენის თარიღების შეცვლას ან ბილეთის დაბრუნებას გარკვეული გადასახადის გადახდის შემთხვევაში.

BUSINESS - ბიზნეს კლასის ტარიფი, შეიცავს სპეციალურ კვებას და ბორტზე გაუმჯობესებულ დასაჯდომ ადგილებს. ითვალისწინებს ბილეთების ცვლილებებს და დაბრუნებას ყოველგვარი დამატებითი გადასახადის გარეშე.

ონლაინ რეგისტრაცია

ონლაინ რეგისტრაცია ხელმისაწვდომია „ჯორჯიან ეარვეისის“ მგზავრებისთვის. ონლაინ რეგისტრაცია იწყება 2 საათით ადრე და მთავრდება გაფრენამდე 2 საათით ადრე.

ონლაინ რეგისტრაცია შესაძლებელია მხოლოდ ვნუკოვოს (მოსკოვი), შოთა რუსთაველის სახელობის (თბილისი), ბორისპოლის (კიევი), რუცინის (პრაღა), ბათუმის, ვენისა და ერევნის აეროპორტებში.

შესაძლებელია აგრეთვე პირდაპირ აეროპორტში დარეგისტრირება.  აეროპორტში გაფრენამდე 3 საათით ადრე მისვლაა მიზანშეწონილი.

ფლოტი

2000 წლის შემდეგ ავიაკომპანიამ საბჭოური თვითმფრინავებით დაკომპლექტებული ავიაპარკის განახლება დაიწყო. დღეისათვის „ჯორჯიან ეარვეისი“ ფლობს 5-მდე BOEING 737-700, CRJ 200 და Embraer 190-ის ტიპის თვითმფრინავებს.

თბილისის საერთაშორისო აეროპორტი

ავიაკომპანიის საბაზო აეროპორტს თბილისის საერთაშორისო აეროპორტი წარმოადგეს. აეროპორტი განლაგებულია 20 კმ აღმოსავლეთით თბილისიდან. მას გააჩნია ერთი, სართულებიანი სამგზავრო ტერმინალი. მგზავრებისთვის ხელმისაწვდომია კაფეები, რესტორნები და მაღაზიები, ბანკების ფილიალები და ბანკომატები. აეროპორტში შესაძლებელია ინტერნეტის და VIP ოთახის გამოყენება. კეთილმოწყობილია უნარშეზღუდულთათვის და ბავშვიანი დედებისთვის. აეროპორტს გააჩნია აფთიაქი, დასასვენებელი ოთახები, მათ შორის ბავშვიანი დედებისთვის და არაერთი საპირფარეშო, კეთილმოწყობილი უნარშეზღუდულთათვის. 

კვება

ბორტზე სერვირებული კერძები მზადდება საქართველოში, რეისამდე ცოტა ხნით ადრე. კერძების მომზადებაში გამოყენებულია მხოლოდ საუკეთესო ქართული პროდუქტები. მგზავრთა მოთხოვნების გათვალისწინებით ავიაკომპანიის მენიუ არ შეიცავს ღორის ხორცს. მგზავრებს სამარხვო კერძების არჩევაც შეუძლიათ. კვება განსხვავდება ეკონომ და ბიზნეს კლასების მიხედვით. ორივე კლასის მგზავრებს კერძებთან ერთად მიეწოდებათ ჩაი, ყავა, გამაგრილებელი სასმელები, მათ შორის ქართული მინერალური წყალი და ლიმონათი.

დამატებითი მომსახურებები

კომპანიას გააჩნია „თანხმლები პირის გარეშე“ სერვისი, რაც გულისხმობს 5-დან 12-წლამდე ასაკის ბავშვებისთვის მგზავრობის შესაძლებლობას მეთვალყურის გარეშე.

„ჯორჯიან ეარვეისის“ ბორტზე მგზავრობა შეუძლიათ ასევე ძაღლებს და კატებს - როგორც სამგზავრო სალონით, ასევე თვითმფრინავის საბარგულით. ცხოველების ტრანსპორტირების შემთხვევაში მგზავრი უნდა გაეცნოს ავიაკომპანიის წესებს მათი გადაყვანის შესახებ.